petranera

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Då börjar vi då.... =)

Av Petra Skarén - 26 oktober 2010 20:42

Mitt första inlägg.... jag har egentligen alltid tänkt att jag aldrig kommer ha en blogg... inte riktigt min grej.. men här sitter man nu.. ;)


Ungefär som med Facebook... var så anti fejjan som man kan bli... men sen blev man medlem iaf.. o sen blev man fast.. haha.. så kan det gå! =)


Ja, tanken är ju att blogga om träningen med Nera i första hand... säkert kommer det att hoppa in lite annat efterhand, men mest ska det bli "minnesanteckningar" för mig själv.. =)


Men vem vet, kanske fastnar i "blogg-träsket" precis som i "facebook-träsket".. =P

 
 
Ingela

Ingela

26 oktober 2010 21:03

VÄLKOMMEN! Ska bli roligt att läsa om er och era framgångar här!

http://www.mirrisen.blogspot.com

Petra Skarén

26 oktober 2010 21:09

Tack tack! =) Ja, hoppas man inte tröttnar efter 1vecka bara.. =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Skarén - 31 mars 2011 14:38

Igår hade vi extra träning med Tomas! Var ju dags att börja på en massa nya moment, så kände att jag inte ville vänta 2v till innan det var träningsdags.. ;)   Tyvärr började träningen inte på bästa sätt... eller rättare sagt redan innan tränin...

Av Petra Skarén - 19 mars 2011 19:42


Haha.. liiite bloggtorka här då då... =P   Men nu måste jag väl uppdatera med dagens resultat! =)   Idag var det "debut" i Lk 1 (jaa jaa, vi tävlade 2ggr för snart 2år sen, men dom räknas inte.. =P ) på Vällingby BK. Hade Ingela med som mor...

Av Petra Skarén - 7 december 2010 18:33

Idag var det dags för träning igen! Taggad som vanligt, e riktigt kul! =D   Började uppe i stugan, var ju sååå j-a kallt ute.. blää.. Gick igenom det vi tränat på, har inge direkta problem, så de e mest att nöta på.. ;) Passade på att fråga T...

Av Petra Skarén - 5 december 2010 20:22

Idag var det dags för hoffe-träff vid Järvafältet! Var 7st som skulle komma, men vi blev 5st (plus lite extra människor.. =) )! Började med att gå en sväng, men kom inte så långt innan vi hittade en inhägnad, tom hage.. passade oss perfekt.. ;) F...

Av Petra Skarén - 30 november 2010 21:03

För dem som missat det så var det SVIN kallt idag... =P   Mötte upp Annette vid 11.10 och styrde kosan mot täby-kyrkby! Meningen var att vi skulle ha tränat i Väsby idag, men de som skulle vara med kunde inte iaf! Så som tur var fick vi med Annet...

Presentation


Matten: Halvtokig 2 barnsmamma, hundgalen, datorberoende, f.d. ö-bo.
Hunden: 2,5år, Hovawart, svart, träningsälskare, snabblärd, hoppar som en galning, mattjuv, badtokig, bäst!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards